Alles over de ardennen 2009
voorstellen planning activiteiten

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Alles over ardennen 2009" // De activiteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sofie

BerichtGeplaatst: 11-01-2009 18:49:51    Onderwerp: voorstellen planning activiteiten Reageren met citaat
ik stel voor dat we hier allemaal onze voorkeuren eens neerschrijven over welke activiteit we het liefste willen doen en hoe we deze willen inplannen in het weekend!

ik stel voor:
om zaterdag namiddag te gaan paintballen!!Very Happy (als iemand een ander actief voorstel heeft ist voor mij ook goed maar na zolang achter mijnen bureau gezeten te hebben zal ik zeker nood hebben aan wat actie!! )
en dan zondag (zoals pieter ook zei) na de middag naar dat stadje te gaan (monchou ofzo, tis mij eigenlijk eender welk stadje) en dat dan te koppelen aan ons etentje savonds... mss kunnen we daar ook nog een activiteit doen ofzo maar ik heb zelf nog niet echt tijd gehad om te kijken wat je daar allemaal kan doen..
voor de rest kunnen we mss nog eens een wandeling maken in de buurt, als er nog sneeuw zou liggen (ik blijf hopen) kunnen we sleeën of ons gewoon amuseren met biljart, kickeren,singstar en andere spelletjes!

verder wil ik nog zeggen dat ik pas de 29ste gedaan heb en ik dus geen tijd zal hebben om meehelpen met de boodschappen of rondbellen voor reserveringen ofzo.. tenzij er nog iets te doen is op vrijdag natuurlijk Very Happy
voor dat boodschappenlijstje vond ik het goed om dat van vorig jaar te nemen en gewoon aan te passen, zoals zonder al die tapaszaken enzo..

voel jullie vrij om jullie voorstellen hierop te posten e Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Isabel

BerichtGeplaatst: 14-01-2009 15:35:09    Onderwerp: Reageren met citaat
wel ivm het paintballen, heb ik maar 1 iets op te zeggen ... I'm in! Want zoals Sofie zegt, hebben hele tijd moeten stil zitten door de examens dus nu mag actie wel es hoor Razz ! En een stadje bezoeken lijkt me ook tof Wink heb eens gekeken op de site van het huisje en er liggen toch wat mooie plaatjes niet ver daarvan. Heb ook gezien bij de rubriek omgeving dat er ook niet ver van een bos is! Misschien is dat wel de ideale gelegenheid om eens een gezonde winterwandeling te maken!

En dan nog het eten, ik vond alles goed zoals het was vorig jaar, op m'n eigen fout na dan Laughing fristi mag je met bepaalde dingen niet combineren Shocked .
Terug naar boven
Pieter

BerichtGeplaatst: 17-01-2009 20:34:23    Onderwerp: act weekend Reageren met citaat
Voor mij is de voorgestelde planning ok.

succes nog, pieter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
jeroenVD
Site Admin

BerichtGeplaatst: 18-01-2009 09:18:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Ik ga accoord, alleen stel ik ook nog enkele nachtelijke activiteiten voor voor de niet koppeltjes Sad
ach laat maar ...
Terug naar boven
d€nt€tt€

BerichtGeplaatst: 20-01-2009 11:29:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Jeroen is er in geslaagd mijn account te activeren Smile Juij!

Paintball lijkt me zeer leuk. Als we dat doen kunnen we mtb laten vallen. Verder stel ik wel voor dat iedereen nog wat extra geld (30€) meeneemt zdd we op weekend niet in liquide problemen te geraken.

Indien protest gelieve zicht te wenden tot glenndegroote@hotmail.com

Mvg

glenn
Terug naar boven
Stefanie

BerichtGeplaatst: 20-01-2009 13:30:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Paintball zou vooral zeer leuk zijn moest iedereen meedoen, dan hebben we een terreintje alleen voor onze groep! Maar ik wil niemand verplichten natuurlijk!

De zondag is het inderdaad geen slecht idee om naar Monschau te gaan. Het is naar het schijnt een heel mooi stadje en een mooie omgeving om misschien een stevige wandeling te maken. Eetgelegenheden zullen daar ook wel genoeg zijn! Er is ook een subtropisch zwembad in Monschau, dus dat is misschien ook nog een mogelijke activiteit, maar misschien eerder voor moest het slecht weer zijn!

Goh, dat ziet er al goed uit, ik heb er al zin in!
Trouwens Jasper, hoe zit dat met die Singstar jong? Laughing
Terug naar boven
Pieter

BerichtGeplaatst: 21-01-2009 11:04:20    Onderwerp: Joepie! Reageren met citaat
Jongens, binnen een week en een half zijn wij reeds in Soubront! Ik zie het al volldedig zitten! Paintballen, Monsjou...

Weg met de examens! Lang leve het week-end!

"YES WE CAN!"
Terug naar boven
Ine

BerichtGeplaatst: 27-01-2009 00:33:56    Onderwerp: Reageren met citaat
da stadje Monschau is idd wel zeeerrr goed.. schijnt da dat idd wel mooi is ..

ik ben persoonlijk voor het paintballen iets minder, maar kan mij goed voorstellen als al de rest dat wil.. dus ik wil niet lastig zijn en als echt iedereen meegaat wil ik dus ook wel meegaan hoor! ik maar daar echt geen probleem van.. Maar als er nog zijn die het niet zien zitten ben ik evengoed voorstander om met die persoon iets anders te doen, zodat de rest dit zeker kan doen. Vind dit totaal niet erg! Maar zoals gezegd vin ik het zeker niet erg om dan mee te gaan als iedereen meegaat dus .. Smile Smile ..
Terug naar boven
jasper
Ridder van de orde van D'ardennen
Ridder van de orde van D'ardennen

BerichtGeplaatst: 27-01-2009 21:08:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Ine schreef:
da stadje Monschau is idd wel zeeerrr goed.. schijnt da dat idd wel mooi is ..

ik ben persoonlijk voor het paintballen iets minder, maar kan mij goed voorstellen als al de rest dat wil.. dus ik wil niet lastig zijn en als echt iedereen meegaat wil ik dus ook wel meegaan hoor! ik maar daar echt geen probleem van.. Maar als er nog zijn die het niet zien zitten ben ik evengoed voorstander om met die persoon iets anders te doen, zodat de rest dit zeker kan doen. Vind dit totaal niet erg! Maar zoals gezegd vin ik het zeker niet erg om dan mee te gaan als iedereen meegaat dus .. Smile Smile ..

volgens mij vindt ze het niet erg Smile
Terug naar boven
d€nt€tt€

BerichtGeplaatst: 28-01-2009 21:59:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Laura ziet de paintball ook zitten
reserveren die handel 11X30€
Terug naar boven
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Alles over ardennen 2009" // De activiteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: