Alles over de ardennen 2009
ik ga op reis en ik neem mee....
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Alles over ardennen 2009" // De activiteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jasper
Ridder van de orde van D'ardennen
Ridder van de orde van D'ardennen


Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 27

BerichtGeplaatst: 18-01-2009 11:44:04    Onderwerp: ik ga op reis en ik neem mee.... Reageren met citaat
[kopy pasten en je item erna zetten Razz hoe groot wordt de ketting??? (geen 2 posts na elkaar van dezelfde persoon) ]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jasper
Ridder van de orde van D'ardennen
Ridder van de orde van D'ardennen


Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 27

BerichtGeplaatst: 18-01-2009 11:44:37    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Laurens



Geregistreerd op: 30 Okt 2008
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 18-01-2009 11:45:43    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sofie



Geregistreerd op: 07 Nov 2008
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: 18-01-2009 11:55:58    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jasper
Ridder van de orde van D'ardennen
Ridder van de orde van D'ardennen


Geregistreerd op: 29 Okt 2008
Berichten: 27

BerichtGeplaatst: 18-01-2009 21:52:57    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sofie



Geregistreerd op: 07 Nov 2008
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: 19-01-2009 15:43:31    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken,mijn pyjama
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefanie



Geregistreerd op: 27 Okt 2008
Berichten: 15

BerichtGeplaatst: 19-01-2009 16:44:10    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken, mijn pyjama, een slee om uitschuivers te maken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jeroenVD
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Okt 2008
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: 20-01-2009 10:31:29    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken, mijn pyjama, een slee om uitschuivers te maken, een ehbo-kist om Stefanie te verzorgen na haar zoveeste uitschuiver
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sofie



Geregistreerd op: 07 Nov 2008
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: 20-01-2009 12:25:39    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken, mijn pyjama, een slee om uitschuivers te maken, een ehbo-kist om Stefanie te verzorgen na haar zoveeste uitschuiver, een camera (om dit alles voor eeuwig vast te leggen op foto),
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Laurens



Geregistreerd op: 30 Okt 2008
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 20-01-2009 16:40:03    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken, mijn pyjama, een slee om uitschuivers te maken, een ehbo-kist om Stefanie te verzorgen na haar zoveeste uitschuiver, een camera (om dit alles voor eeuwig vast te leggen op foto),mijn gsm om die foto's direct getagged op facebook te zetten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jeroenVD
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Okt 2008
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: 21-01-2009 10:38:20    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken, mijn pyjama, een slee om uitschuivers te maken, een ehbo-kist om Stefanie te verzorgen na haar zoveeste uitschuiver, een camera (om dit alles voor eeuwig vast te leggen op foto),mijn gsm om die foto's direct getagged op facebook te zetten! Mijn grote smile om te lachen met de mensen die getaged worden op facebook, in de zekerheid dat mij het nooit zal overkomen Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter



Geregistreerd op: 27 Okt 2008
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 21-01-2009 10:59:05    Onderwerp: Ik ga op reis en ik neem mee... Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken, mijn pyjama, een slee om uitschuivers te maken, een ehbo-kist om Stefanie te verzorgen na haar zoveeste uitschuiver, een camera (om dit alles voor eeuwig vast te leggen op foto),mijn gsm om die foto's direct getagged op facebook te zetten! Mijn grote smile om te lachen met de mensen die getaged worden op facebook, in de zekerheid dat mij het nooit zal overkomen Smile, de slagzin: "YES WE CAN".
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Laurens



Geregistreerd op: 30 Okt 2008
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: 21-01-2009 11:16:02    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken, mijn pyjama, een slee om uitschuivers te maken, een ehbo-kist om Stefanie te verzorgen na haar zoveeste uitschuiver, een camera (om dit alles voor eeuwig vast te leggen op foto),mijn gsm om die foto's direct getagged op facebook te zetten! Mijn grote smile om te lachen met de mensen die getaged worden op facebook, in de zekerheid dat mij het nooit zal overkomen Smile, de slagzin: "YES WE CAN". Genoeg eierdozen zodat we er toch nog een paar in de open haard kunnen gooien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jeroenVD
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Okt 2008
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: 21-01-2009 11:29:31    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken, mijn pyjama, een slee om uitschuivers te maken, een ehbo-kist om Stefanie te verzorgen na haar zoveeste uitschuiver, een camera (om dit alles voor eeuwig vast te leggen op foto),mijn gsm om die foto's direct getagged op facebook te zetten! Mijn grote smile om te lachen met de mensen die getaged worden op facebook, in de zekerheid dat mij het nooit zal overkomen Smile, de slagzin: "YES WE CAN". Genoeg eierdozen zodat we er toch nog een paar in de open haard kunnen gooien, Een goed zalfke om mijne kickerpols te verzorgen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sofie



Geregistreerd op: 07 Nov 2008
Berichten: 13

BerichtGeplaatst: 22-01-2009 12:04:32    Onderwerp: Reageren met citaat
ik ga op reis en ik neem mee: een tandenborstel, jasper, tandpasta, mijn valies om alles in te steken, mijn pyjama, een slee om uitschuivers te maken, een ehbo-kist om Stefanie te verzorgen na haar zoveeste uitschuiver, een camera (om dit alles voor eeuwig vast te leggen op foto),mijn gsm om die foto's direct getagged op facebook te zetten! Mijn grote smile om te lachen met de mensen die getaged worden op facebook, in de zekerheid dat mij het nooit zal overkomen Smile, de slagzin: "YES WE CAN". Genoeg eierdozen zodat we er toch nog een paar in de open haard kunnen gooien, Een goed zalfke om mijne kickerpols te verzorgen, mijn "kickeren voor dummy's"-boekje (zodat ik toch niet altijd verlies)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Alles over ardennen 2009" // De activiteiten Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum