Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Ine
|
Geplaatst: 27-01-2009 00:20:32 Onderwerp: hoe zit het met de auto's en vervoer van bagage? |
|
|
|
haiii menskes
moest ik ier zoeken naar mijn paswoord maar gevonden
ik heb een auto ter beschikking... momenteel rijd jasper mee.. dus nog 3 plekken vrij ofwel voor bagage ofwel voor personen..
zeg dan eens wie er nu nog met de auto gaat?
Zodat we kunnen beslissen voor de bagage he?
Anders ik heb nog een alternatief plan als niet alles in de ardennen geraakt.. Mijn ouders willen de vrijdagavnd mss wel wa grief brengen maar zij kunne de maandag wel nie grief komen halen dus hou hier rekening mee .. maar als het alleszinds mogelijk is zou ik liever dat alternatief niet gebruiken ..
Dus wie met de auto? en hoe verdelen we de bagage? |
|
Terug naar boven |
|
|
Laurens
|
Geplaatst: 27-01-2009 11:54:15 Onderwerp: |
|
|
|
Ik rij met de auto en normaal neem ik ook alle boodschappen mee... en mijn grief... Ik weet nog niet hoeveel plaats dit allemaal in neemt(donderdag heb ik hier zicht op) |
|
Terug naar boven |
|
|
Pieter
|
Geplaatst: 27-01-2009 17:37:19 Onderwerp: |
|
|
|
Even een stand van zaken met eigen aanvullingen
Ik rij ook met de auto:
Ik neem mee: stefanie en Jeroen en hun bagage.
Ik zal ook nog wat eten en drinken voor als we toekomen (dan is laurens er nog niet) meenemen. De rest komt met laurens mee.
Ik vertrek ten laatste om 15u in de namiddag.
Er blijkt dat Ine en Jasper er het vroegst (rond 14u) zullen zijn. Gaan jullie om de sleutel?
Dan zullen stef, jeroen en ik aankomen (rond 17u), met basis eten en drinken.
Dan zullen laurens en sofie toekomen (rond 20u) met alle overige eten/drinken/...
De treingangers zullen op een bepaald uur moeten worden afgehaald aan het station (liefst samen indien mogelijk)
Best laten zij ons weten rond welk uur ze zullen aankomen.
Als dit voor 17u00 is spreken zij best met Ine en Jasper af. Voor latere aankomsten kan ik ook ingeschakeld worden
Op die manier geraken we er dus allemaal.
De boodschappen zullen dus verdeeld worden over mij (het nodige) en laurens (de rest). Ik zelf neem verder bagage van stef, jeroen en mij mee (ik heb niet zo'n reuze koffer)
Op die manier geraken de boodschappen er
Mensen die met de trein gaan en hun bagage met de auto's willen meegeven spreken dit dus best af met ofwel Ine/jasper ofwel Laurens/sofie.
Zo geraakt de bagage er.
In totaal zijn we daar dus met 11 pers en 3 auto's. We kunnen dus gezamelijke uitstappen doen op een veilige manier.
Zo, ik denk dat zo alles ter plaatse geraakt.
MVG Pieter |
|
Terug naar boven |
|
|
Ine
|
Geplaatst: 28-01-2009 16:08:41 Onderwerp: |
|
|
|
hey,
Pieter ik wil gerust ook wat gerief nog meenemen want zoals ik gisteren al tegen stefanie aan de telefoon gezegd heb, zou ik niet graag hebben dat je auto te zwaar geladen is want als je er al met drie man inzit en dan nog keer van drie man bagage en dan nog wa eten.. ik zou ook niet graag hebben dat mijn subaru te zo zwaar geladen zou zijn maar gelukkig ik rij met de golf .. dus aarzel zeker niet om nog wat gerief met mij mee te geven want ik en jasper zitte er toch alleen maar in en dan ons eigen bagage dus de achterbank de koffer nog helemaal leeg!!
Verder is het niet goed dat jasper en ik de borg meenemen.. want als we dat dan moete afgeven als we de sleutel afhalen? Wij kunne daar gerust bij iemand om gaan .. Ik moest wel zeggen vn jasper da hij nog 150 euro moet storten, hij zal dit in cash meenemen dus laurens anders nemen we die 150 euro ook als deel van de borg en dan moet je dit niet afhalen he .. ik weet niet hoe je dit juist ging regelen..
Had gisteren met stefanie aan de telefoon afgesproken dat de bagage ten laatste om 11 u bij mij moest zijn maar heb hier eens met jasper over gesproken en kwamen tot besluit dat de treinrijzigers beter donderdagavond om 8u eens naar mij komen met jullie bagage en dan kijken we of dit allemaal ga meekunnen. Want voor vier man bagage kan nog veel zijn he .. en wat niet meegaat moeten jullie dan proberen meepakken met de trein eh!? ok?
Ik ging ook nog het goede adres doorgeven had ik gezegd tegen stefanie:
Rue du Camp 18
4950 LES HAUTES FAGNES-SOURBRODT
voilaa.. Ine die naar het weekendje verlangt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Laurens
|
Geplaatst: 28-01-2009 16:40:29 Onderwerp: |
|
|
|
Hmm de waarborg die zit momenteel in een enveloppe bij Sofie thuis.. Zij ging die morgen aan Pieter meegeven als ze om boodschappen gingen. Misschien kan Pieter of Stefanie die bij u komen binnen steken... plz
Voor de rest zou ik zeggen da Jasper niet meer mee mag, niet betalen is niet mee
En als je hem toch ergens mee smokkelt is het goed datem cash betaald  |
|
Terug naar boven |
|
|
sofie
|
Geplaatst: 28-01-2009 17:33:50 Onderwerp: |
|
|
|
de waarborg zit momenteel inderdaad in een enveloppe bij mij thuis..
ik wil wel nog even melden dat ik morgen na mijn examen nog even ga winkelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefanie
|
Geplaatst: 28-01-2009 17:34:34 Onderwerp: |
|
|
|
Wij (Pieter en Stefanie) zullen de borg aan Ine bezorgen, donderdagavond! |
|
Terug naar boven |
|
|
Ine
|
Geplaatst: 28-01-2009 22:56:34 Onderwerp: |
|
|
|
het geld wordt morgen door pieter aan glenn geleverd die het mij morgenavond geeft dus dat is dik inorde!
voor de rest zullen de treinrijzigers er rond half 5 zijn en ik zal die komen ophalen.. en dan zo naar het huisje vervoeren. Ondertussen blijft jasper daar voor de anderen te ontvangen (ofwel gebeurd het omgekeerd zien we wel nog )
verder zit ik ook met een voetprobleem .. heb pijn in mijn rechtervoet maar momenteel wrijft mijn partner dat in met een zalveke dus hopelijk tegen dan beter.. stefanie tegen wanneer moest gij die paintball just weten om te reservere .. want zo ga ik wel nie meedoen maar jullie moete daar nie met inzitten ik lees wel een boek in huisje dan ofzo .. en mss ist tegen dan al wa beter.. want tis een raar voetprobleem ..
veel shopplezier morgen  |
|
Terug naar boven |
|
|