Blijkbaar zitten we niet in de Ardennen, maar in de Hoge Venen dit jaar. Naargelang ik al gezien en gelezen heb een zeer mooie streek!
Het huisje zelf is in Sourbrodt, maar dichtbij zijn er de grotere steden Waimes en Robertville. Ook Malmedy is niet zo heel ver.
Allemaal een kaarsje branden dat het dat weekend sneeuwt, want we zitten in het sneeuw/ski/langlauf-gebied bij uitstek!
Ook heel veel wandelroutes en veel mogelijkheden tot mountainbiken!
In de buurt ook veel restaurants, cafés en snackbars! En kwestie van misschien de traditie in eer te houden: Bowlings!
indien er sneeuw valt stel ik dan ook voor om zeker een plaatsje te zoeken in de auto om de sleeen mee te nemen.. dan knn we het kind in ons nog eens naar boven laten komen
Het ziet er naar uit dat het niet gaat sneeuwen dit weekend zie www.kmi.be
Vandaar dat ik denk dat we de slee niet meedoen; vorig jaar was de slee ook mee en dat was geen sinecure om dat in de auto te krijgen!
Maar niet getreurd, sneeuw of geen sneeuw, ons amuseren gaan we doen!
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!